Julen närmar sig..

Och allt går verkligen fort! Dopet är avklarat nu skönt, allt gick bra och Alice skötte sig väl hyffsat jag menar vem vill bli doppad i vatten av en okänd gammal gubbe?! kommer bilder på detta sen när de är överfördra =)
Tänke bjuda på lite andra bilder på vår lilla sessa som nu är över 4 månader, hon vägde sist nu på BVC 6110 g och var 63 cm min lilla guldklimp!


Provar hårbandet till dopet, ser lite förvånad ut!



Men visst blev man glad lika fort!



Är nu även lie starkare i nacken =)



provar lite gröt för första gången, lite frågande till en början...



mamma gapar då gör jag de med...


smakar...



GOTT, ge mig mer =)




Sen även lite bus bilder från 4 mån dagen:







puss&kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0